اسباب کشی اصولی شرکت یا محیط کار

اسباب کشی اصولی شرکت یا محیط کار

اسباب کشی یا همان جا به جایی محیط کار باید در کمترین زمان انجام شود.

زیرا که خدمت رسانی و کسب و کار شما در این مدت معلق خواهد شد، میتوان گفت زمان حرف اول را در این موضوع میزند.

برای اینکه این پروسه را بدون دردسر و به راحتی پشت سر بگذارید باید در انجام کار ها نهایت دقت را داشته باشید.

در ذیل مواردی که به شما کمک میکند اسباب کشی راحتی داشته باشید ذکر شده است

  • اطلاع رسانی روز و ساعت اسباب کشی به کارمندان
  • هماهنگی با شرکت باربری و اعلام نیاز ها
  • بسته‌بندی و تفکیک لوازم هر کارمند یا اتاق از همان ابتدا
  • انتقال تماس ها به موبایل کارمندان (خط سازمانی)
  • نظافت و بررسی محیط کار جدید
  • در محیط کار جدید، بخش ها را مشخص کنید
  • رعایت نکات ایمنی

اطلاع رسانی روز و ساعت اسباب کشی به کارمندان

بهتر است قبل از شروع اسباب کشی به کارمندان شرکت خود ساعت و روز جا به جایی را اطلاع دهید و از آنها بخواهید که در آن روز حتما حضور داشته باشند

هماهنگی با شرکت باربری و اعلام نیاز ها

مهم ترین و اصلی ترین بخش اثاث کشی ، پیدا کردن شرکت باربری و خدمات خوب است، خوب میدانید که یک شرکت باربری حرفه ای میتواند این پروسه را به راحتی انجام دهد.

پس بهتر است در انتخاب شرکت خدمات دهنده دقت بیشتری داشته باشید ! شرکت حمل و نقل بارتل می تواند در این موضوع به شما کمک کند.

بسته‌بندی و تفکیک لوازم هر کارمند یا اتاق از همان ابتدا

بهتر است هر کارمند لوازم میز و متعلقات خود را در جعبه ای قرار دهد. کامپیوتر و لوازم شکننده حتما با سلفون و پلاستیک حباب دار پک شود.

در مقالات زیر کامل توضیح داده شده است :

نحوه بسته بندی لوازم الکترونیک قبل از اسباب کشی

کارهایی که قبل از اسباب کشی باید انجام دهید

انتقال تماس ها به موبایل کارمندان (خط سازمانی)

اکثرا سیستم های تلفن (voip) قابلیت انتقال تماس به شماره موبایل یا نرم افزار را دارند، به گونه ای که کارمندان میتوانند با شماره شرکت با مشتریان در ارتباط باشند.

ابتدا گوشی تلفن را بردارید و کد *۲۱* را شماره‌گیری کنید، سپس شماره‌ای که می‌خواهید خط شما روی آن دایورت شود وارد کنید و در انتها کلید # را فشار دهید.

پس از وارد کردن این کد صدایی که از گوشی تلفن ثابت می‌شنوید فرق خواهد کرد که نشان می‌دهد خط شما دایورت شده است.

نظافت و بررسی محیط کار جدید

بعد از اثاث کشی محیط کار جدید شلوغ می شود و امکان نظافت وجود ندارد، پس بهتر است قبل از جا به جایی به محیط جدید بروید و نظافت محیط و خرابی های احتمالی را بررسی نمایید.

در محیط کار جدید، بخش ها را مشخص کنید

یکی از کلیدی ترین کار ها ، تعیین فضای کاری هر کارمند می باشد. به طور مثال اتاق اول برای گروه رسانه باشد و میز آقای محمدی سمت راست قرار بگیرد.

این کار به تیم جا به جایی کمک زیادی میکند ! چون پس از انتقال اثاث، لوازم هر شخص سر جای خودش قرار میگیرد.

رعایت نکات ایمنی

حتما بار و لوازم شرکت خود را بیمه کنید.

لوازم برنده و تیز را با پلاستیک حباب دار و یا پارچه ضخیم پک کنید.

لوازم شکننده مثل آینه را با پتو پک کنید.

مسئول باربری را از لوازم گران قیمت مطلع کنید.

تماس با پشتیبان

پاسخگوی سوالات شما هستیم

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05191001950